Vrátenie tovaru a reklamácia

Ako každý kvalitný eshop, ktorý sa snaží robiť si poctivo svoju prácu sa snažíme, aby vždy všetko prebehlo hladko. Napriek tomu sa aj nám môže stať, že spravíme chybičku, sme tu však vždy pre vás :) Vážime si peniaze, preto pri odstúpení od objednávky vrátime úhradu do 2 pracovných dní. Ak potrebujete vrátiť tovar, postup je jednoduchý:

VRATENIE TOVARU SK

  1. Postupujte podľa krokov vo "Flexity Samoobsluhe" vyššie.

  2. Tovar môžete vrátiť dvomi spôsobmi buď na našu adresu, ktorú nájdete nižšie alebo pomocou výdajných miest Zásielkovne (Packeta)

  3. KLIKNUTÍM SEM si zakúpite službu pre vrátenie tovaru pomocou výdajných miest Zásielkovne (najlacnejší spôsob vrátenia). Informácie dostanete po vyplnení formuláru

  4. Vrátenie tovaru pomocou výdajných miest Zásielkovne je pre objednávky do 10kg a zásielky spĺňajúc parametre uvedené nižšie

  5. Maximálny rozmer jednej strany zásielky je 70 cm

  6. Maximálny súčet všetkých troch strán zásielky do 120 cm (napr. zásielka o rozmeroch 50×40×30 cm)

  7. Ak tovar nespĺňa tieto parametre, je potrebné ho zaslať na našu adresu nižšie
     
  8. Nezabudnite, že produkt musí byť vrátený v pôvodnom stave a originál obale, spolu so všetkými doplnkami a štítkami (tovar by mal byť vhodný na opätovný predaj).

  9. Zabaľte bezpečne tovar, a priložte do balíčku aj svoje meno alebo číslo objednávky. (faktúru netreba vytlačiť)
  10. Tovar nám zašlite alebo prineste bezpečne zabalený na adresu do 14 dní od zakúpenia (dobierky nepreberáme):

flexity s.r.o.

Saratovská 6/D

84102

Bratislava

 

INFORMÁCIE

Pre zasielaný tovar:

  • priložte číslo objednávky (stačí napísať na balík, platí len pre zaslanie na adresu)
  • prosím, uložte si aj potvrdenie o odoslaní zásielky (platí len pre zaslanie na adresu)
  • nemusíte posielať email / telefonovať ak ste odoslali online formulár (správy evidujeme)
  • nemusíte nám posielať kópiu objednávky, ani faktúru (tieto údaje evidujeme elektronicky)
  • z hygienických dôvodov ponožky, tielka, podprsenky nevymieňame. Oblečenie nesmie byť nosené ani sa v ňom nesmie cvičiť, nesmie byť vypraté a mať poškodený či deformovaný materiál. Tovar, ktorý chcete vrátiť, musí obsahovať pôvodné štítky
  • balenie a spôsob doručenia, ktoré používate by mali byť bezpečné. Nenesieme zodpovednosť za produkty, ktoré sa poškodia alebo stratia počas doručenia
  • peniaze za vrátený tovar posielame výhradne bankovým prevodom

 

Pre osobné vrátenie tovaru:

  • prosíme rovnako o vyplnenie online formuláru vyššie
  • pripravte si číslo objednávky / meno osoby, ktorá objednávala
  • na mieste peniaze za tovar nevraciame, iba bankovým prevodom
  • môžete prísť priamo do predajne počas bežných otváracích hodín: https://www.flexity.sk/osobny-odber-bratislava/ 

 

Prečo nie je vrátenie zdarma?

Náš dôvod je jednoduchý. Žiadame našich vážených zákazníkov, aby si svoje objednávky skontrolovali a vybrali si správny tovar, čím pomôžu minimalizovať dopad na životné prostredie spojený s prípadným vrátením tovaru (doprava, balenie...). Neustále sa snažíme zdokonaľovať informácie k produktom, aby ste si vedeli zvoliť správne na prvýkrát. Rovnako máte u nás dostupný kvalitný tím podpory, ktorý pomôže zodpovedať všetky otázky, prípadne Vám lepšie priblížiť produkt (detailné foto, video, audio a pod.) pred nákupom.

 

REKLAMACIA

  1. Postupujte podľa krokov vo "Flexity Samoobsluhe" vyššie.

  2. Vrátenie reklamovaného tovaru je bezplatné pre objednávky do 10kg a zásielky spĺňajúc parametre uvedené nižšie

  3. Maximálny rozmer jednej strany zásielky je 70 cm

  4. Maximálny súčet všetkých troch strán zásielky do 120 cm (napr. zásielka o rozmeroch 50×40×30 cm)

  5. Ak tovar nespĺňa tieto parametre, je potrebné ho zaslať na našu adresu nižšie

  6. Po vyplnení reklamačného formuláru dostanete od nás ID kód. Balík prinesiete na akékoľvek výdajné miesto Zásielkovne a nahlásite ID kód. Zoznam výdajných miest https://www.zasielkovna.sk/pobocky

  7. Odporúčame stiahnuť aplikáciu Zásielkovňa a pozrieť si návod na správne balenie zásielok

  8. V prípade tovaru s väčšími rozmermi nám prosím zašlite bezpečne zabalený tovar na adresu (dobierky nepreberáme)

  9. Priložte do balíčku aj svoje meno alebo číslo objednávky. (faktúru netreba vytlačiť)

 flexity, s.r.o.

Saratovská 6/D

84102

Bratislava

 

INFORMÁCIE

Pre zasielaný tovar:

  • priložte číslo objednávky (stačí napísať na balík, platí len pre zaslanie na adresu)
  • prosím uložte si aj potvrdenie o odoslaní zásielky (platí len pre zaslanie na adresu)
  • nemusíte posielať email / telefonovať, ak ste odoslali online formulár (správy evidujeme)
  • nemusíte nám posielať kópiu objednávky ani faktúru (tieto údaje evidujeme elektronicky)
  • tovar musí obsahovať pôvodné štítky
  • ak je to možné, prosíme zaslať tovar v pôvodnom obale
  • nenesieme zodpovednosť za produkty, ktoré sa poškodia alebo stratia počas doručenia

Pre osobné vrátenie tovaru:

Aby sme mohli vyhodnotiť, či sa na Váš poškodený produkt vzťahuje záruka, prosím, pošlite nám fotografiu produktu spolu s opisom poškodenia na info@flexity.sk alebo do formuláru a my sa Vám obratom ozveme s ďalšími inštrukciami.

Akonáhle obdržíme produkt, ktorý chcete reklamovať, odošleme ho výrobcovi na posúdenie reklamácie. Prosím, majte na pamäti, že tento proces môže trvať do 30 dní.

Ak vrátený produkt zahŕňa výrobné chyby*, postaráme sa o jeho výmenu za nový a bezchybný kus a odošleme Vám ho na naše náklady. V prípade, že sa produkt, ktorý sa rozhodnete reklamovať, už nevyrába, vrátime Vám zaň peniaze. Upozorňujeme, že doručenie náhradných produktov, ktoré nemáme momentálne na sklade, môže trvať niekoľko dní.

* Výrobné chyby sú nedostatky vzniknuté počas procesu výroby z dôvodu nedodržania štandardov výrobcu pre daný typ produktu. Za výrobné chyby sa nepovažujú nedostatky týkajúce sa dizajnových vlastností produktu. Za výrobné chyby sa taktiež nepovažujú poškodenia spôsobené vlastným zapríčinením alebo nesprávnou manipuláciou s produktom.

 

 

POSKODENY BALIK SK

  1. V prípade, ak pri preberaní zásielky je balík viditeľne poškodený, prosím nepreberajte ho. Odfoťte si poškodený balík.

  2. Čo najskôr je potrebné kontaktovať Zásielkovňu emailom: reklamacie@packeta.sk alebo cez ich tel. linku +421 221 201 135 a nahlásiť poškodenie balíku. 

  3. Nahláste nám poškodenú zásielku tiež na náš email info@flexity.sk