Reklamačný poriadok a vrátenie tovaru

Ako každému kvalitnému eshopu, ktorý sa snaží robiť si poctivo svoju prácu sa snažíme, aby vždy všetko prebehlo hladko. Napriek tomu sa aj nám môže stať, že spravíme chybičku, sme tu však vždy preto, aby ste si mohli byť istý, že nakoniec dopadne všetko dobre :) Ak potrebujete vymeniť alebo vrátiť tovar, postup je jednoduchý:

VRATENIE TOVARU SK

  1. Vyplňte online formulár (slúži ako reklamačná požiadavka): ONLINE FORMULÁR ( https://flexity.zendesk.com/hc/sk-sk/requests/new )
  2. Pre zásielky objednané kuriérom nám tovar zašlite bezpečne zabalený na adresu:

Flexity (s-kontrakt, s.r.o.)

Borská 1

84104

Bratislava

  1. Pre zásielky objednané pomocou výdajných miest Zásielkovne môžete využiť benefit bezplatného vrátenia pomocou siete Zásielkovní a aplikácie “Medzi namihttps://www.zasilkovna.cz/mezi-nami/
  2. Pre vrátenie pomocou Zásielkovne zvoľte v online formulári “žiadam vrátiť cez Zásielkovňu” a pošleme Vám kód pre vrátenie tovaru, potom stačí len balík bezpečne zabaliť a odniesť na akúkoľvek pobočku siete Zásielkovne.
  3. V prípade poškodenia tovaru nám prosím nahrajte foto do prílohy v online formulári

REKLAMACIA

  1. Vyplňte online reklamačný formulár (slúži ako reklamačná požiadavka): ONLINE FORMULÁR ( https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe3pA7F35UHUXXQdMSwr52hkTqmJFRKg3UNyyBNaAA3Zb-9DA/viewform?usp=sf_link )
  2. Pre zásielky objednané kuriérom nám tovar zašlite bezpečne zabalený na adresu:

Flexity (s-kontrakt, s.r.o.)

Borská 1

84104

Bratislava

Pre zásielky objednané pomocou Zásielkovne môžete využiť benefit bezplatného vrátenia pomocou siete Zásielkovní a aplikácie “Medzi namihttps://www.zasilkovna.cz/mezi-nami/

INFORMÁCIE

Pre zasielaný tovar:

  • priložte číslo objednávky (stačí napísať na balík)
  • prosím uložte si aj podacie číslo pošty pre prípad hľadania zásielky
  • nemusíte posielať email / telefonovať ak ste odoslali online formulár (správy evidujeme)
  • k podaniu reklamácie nie je potrebné mať obal, ale je vhodné v ňom tovar predávať.
  • nemusíte nám posielať kópiu objednávky, ani faktúru (tieto údaje evidujeme elektronicky)
  • Z hygienických dôvodov ponožky, tielka, podprsenky nevymieňame. Oblečenie nesmie byť nosené ani sa v ňom nesmie cvičiť, nesmie byť vypraté a mať poškodený či deformovaný materiál. Tovar, ktorý chcete vymeniť musí obsahovať pôvodné štítky

 

Pre osobné vrátenie tovaru: