COVID-UPDATE: Od 22.2.2021 nás nájdete na novej adrese: Saratovská 6/D. Osobné nákupy na prevádzke sú momentálne pozastavené. Dopredu zaplatené objednávky je možné prebrať.

Vrátenie tovaru, výmena a reklamácie

 

Ako každý kvalitný eshop, ktorý sa snaží robiť si poctivo svoju prácu sa snažíme, aby vždy všetko prebehlo hladko. Napriek tomu sa aj nám môže stať, že spravíme chybičku, sme tu však vždy pre Vás :) Ak potrebujete vrátiť tovar, postup je jednoduchý:

VRATENIE TOVARU SK

  1. Vyplňte online formulár pre vrátenie (odstúpenie od zmluvy) : ONLINE FORMULÁR 

  2. Tovar môžete vrátiť dvomi spôsobmi buď na našu adresu, ktorú nájdete nižšie alebo pomocou výdajných miest Zásielkovne

  3. KLIKNUTÍM SEM si zakúpite službu pre vrátenie tovaru pomocou výdajných miest Zásielkovne za 1,20 EUR (najlacnejší spôsob vrátenia). Informácie dostanete po vyplnení formuláru

  4. Vrátenie tovaru pomocou výdajných miest Zásielkovne je pre objednávky do 10kg a zásielky spĺňajúc parametre uvedené nižšie

  5. Maximálny rozmer jednej strany zásielky je 70 cm

  6. Maximálny súčet všetkých troch strán zásielky do 120 cm (napr. zásielka o rozmeroch 50×40×30 cm)

  7. Ak tovar nespĺňa tieto parametre, je potrebné ho zaslať na našu adresu nižšie
     
  8. Nezabudnite, že produkt musí byť vrátený v pôvodnom stave a originál obale, spolu so všetkými doplnkami a štítkami (tovar by mal byť vhodný na opätovný predaj).

  9. Tovar nám zašlite alebo prineste bezpečne zabalený na adresu do 14 dní od zakúpenia (dobierky nepreberáme):

flexity s.r.o.

Saratovská 6/D

84102

Bratislava

 

INFORMÁCIE

Pre zasielaný tovar:

  • priložte číslo objednávky (stačí napísať na balík, platí len pre zaslanie na adresu)
  • prosím, uložte si aj potvrdenie o odoslaní zásielky (platí len pre zaslanie na adresu)
  • nemusíte posielať email / telefonovať ak ste odoslali online formulár (správy evidujeme)
  • nemusíte nám posielať kópiu objednávky, ani faktúru (tieto údaje evidujeme elektronicky)
  • z hygienických dôvodov ponožky, tielka, podprsenky nevymieňame. Oblečenie nesmie byť nosené ani sa v ňom nesmie cvičiť, nesmie byť vypraté a mať poškodený či deformovaný materiál. Tovar, ktorý chcete vrátiť, musí obsahovať pôvodné štítky
  • balenie a spôsob doručenia, ktoré používate by mali byť bezpečné. Nenesieme zodpovednosť za produkty, ktoré sa poškodia alebo stratia počas doručenia
  • peniaze za vrátený tovar posielame výhradne bankovým prevodom

 

Pre osobné vrátenie tovaru:

 

Prečo nie je vrátenie zdarma?

Náš dôvod je jednoduchý. Žiadame našich vážených zákazníkov, aby si svoje objednávky skontrolovali a vybrali si správny tovar, čím pomôžu minimalizovať dopad na životné prostredie spojený s prípadným vrátením tovaru (doprava, balenie...). Neustále sa snažíme zdokonaľovať informácie k produktom, aby ste si vedeli zvoliť správne na prvýkrát. Rovnako máte u nás dostupný kvalitný tím podpory, ktorý pomôže zodpovedať všetky otázky, prípadne Vám lepšie priblížiť produkt (detailné foto, video, audio a pod.) pred nákupom.

 

REKLAMACIA

  1. Vyplňte online reklamačný formulár, slúži ako reklamačná požiadavka pre poškodený tovar: ONLINE FORMULÁR

  2. Vrátenie reklamovaného tovaru je bezplatné pre objednávky do 10kg a zásielky spĺňajúc parametre uvedené nižšie

  3. Maximálny rozmer jednej strany zásielky je 70 cm

  4. Maximálny súčet všetkých troch strán zásielky do 120 cm (napr. zásielka o rozmeroch 50×40×30 cm)

  5. Ak tovar nespĺňa tieto parametre, je potrebné ho zaslať na našu adresu nižšie

  6. Po vyplnení reklamačného formuláru dostanete od nás ID kód. Balík prinesiete na akékoľvek výdajné miesto Zásielkovne a nahlásite ID kód. Zoznam výdajných miest https://www.zasielkovna.sk/pobocky

  7. Odporúčame stiahnuť aplikáciu Zásielkovňa a pozrieť si návod na správne balenie zásielok

  8. V prípade tovaru s väčšími rozmermi nám prosím zašlite bezpečne zabalený tovar na adresu (dobierky nepreberáme)

 flexity, s.r.o.

Saratovská 6/D

84102

Bratislava

 

INFORMÁCIE

Pre zasielaný tovar:

  • priložte číslo objednávky (stačí napísať na balík, platí len pre zaslanie na adresu)
  • prosím uložte si aj potvrdenie o odoslaní zásielky (platí len pre zaslanie na adresu)
  • nemusíte posielať email / telefonovať, ak ste odoslali online formulár (správy evidujeme)
  • nemusíte nám posielať kópiu objednávky ani faktúru (tieto údaje evidujeme elektronicky)
  • tovar musí obsahovať pôvodné štítky
  • ak je to možné, prosíme zaslať tovar v pôvodnom obale
  • nenesieme zodpovednosť za produkty, ktoré sa poškodia alebo stratia počas doručenia

Pre osobné vrátenie tovaru:

Aby sme mohli vyhodnotiť, či sa na Váš poškodený produkt vzťahuje záruka, prosím, pošlite nám fotografiu produktu spolu s opisom poškodenia na info@flexity.sk alebo do formuláru a my sa Vám obratom ozveme s ďalšími inštrukciami.

Akonáhle obdržíme produkt, ktorý chcete reklamovať, odošleme ho výrobcovi na posúdenie reklamácie. Prosím, majte na pamäti, že tento proces môže trvať do 30 dní.

Ak vrátený produkt zahŕňa výrobné chyby*, postaráme sa o jeho výmenu za nový a bezchybný kus a odošleme Vám ho na naše náklady. V prípade, že sa produkt, ktorý sa rozhodnete reklamovať, už nevyrába, vrátime Vám zaň peniaze. Upozorňujeme, že doručenie náhradných produktov, ktoré nemáme momentálne na sklade, môže trvať niekoľko dní.

* Výrobné chyby sú nedostatky vzniknuté počas procesu výroby z dôvodu nedodržania štandardov výrobcu pre daný typ produktu. Za výrobné chyby sa nepovažujú nedostatky týkajúce sa dizajnových vlastností produktu. Za výrobné chyby sa taktiež nepovažujú poškodenia spôsobené vlastným zapríčinením alebo nesprávnou manipuláciou s produktom.

 

VYMENA TOVARU SK

  1. Vyplňte online formulár pre výmenu tovaru (tovar za tovar): ONLINE FORMULÁR

  2. Výmena tovaru je bezplatná pre objednávky do 10kg a zásielky spĺňajúc parametre uvedené nižšie

  3. Maximálny rozmer jednej strany zásielky je 70 cm

  4. Maximálny súčet všetkých troch strán zásielky do 120 cm (napr. zásielka o rozmeroch 50×40×30 cm)

  5. Ak tovar nespĺňa tieto parametre, je potrebné ho zaslať na našu adresu nižšie

  6. Nezabudnite, že produkt musí byť vrátený v pôvodnom stave a originál obale, spolu so všetkými doplnkami a štítkami

  7. Po vyplnení online formuláru dostanete od nás ID kód. Balík prinesiete na akékoľvek výdajné miesto Zásielkovne a nahlásite ID kód. Zoznam výdajných miest https://www.zasielkovna.sk/pobocky

  8. Odporúčame stiahnuť aplikáciu Zásielkovňa a pozrieť si návod na správne balenie zásielok

  9. V prípade tovaru s väčšími rozmermi nám prosím zašlite bezpečne zabalený tovar na adresu (dobierky nepreberáme)


     flexity, s.r.o.

    Saratovská 6/D

    84102

    Bratislava

 Pre zasielaný tovar:

  • priložte číslo objednávky (stačí napísať na balík, platí len pre zaslanie na adresu)
  • prosím uložte si aj potvrdenie o odoslaní zásielky (platí len pre zaslanie na adresu)
  • nemusíte posielať email / telefonovať ak ste odoslali online formulár (správy evidujeme)
  • nemusíte nám posielať kópiu objednávky, ani faktúru (tieto údaje evidujeme elektronicky)
  • z hygienických dôvodov ponožky, tielka, podprsenky nevymieňame. Tovar, ktorý chcete vrátiť musí obsahovať pôvodné štítky
  • ak je to možné, prosíme zaslať tovar v pôvodnom obale
  • nenesieme zodpovednosť za produkty, ktoré sa poškodia alebo stratia počas doručenia

Pre osobné vrátenie tovaru:

 

POSKODENY BALIK SK

  1. V prípade, ak pri preberaní zásielky je balík viditeľne poškodený, prosím nepreberajte ho. Odfoťte si poškodený balík.

  2. Čo najskôr je potrebné kontaktovať Zásielkovňu emailom: reklamacie@zasielkovna.sk alebo cez ich tel. linku +421 221 201 135 a nahlásiť poškodenie balíku. 

  3. Nahláste nám poškodenú zásielku tiež na náš email info@flexity.sk