ZMENA: Osobné nákupy na prevádzke sú momentálne pozastavené do konca roka. Ďakujeme za pochopenie. Dopredu zaplatené objednávky je možné iba prebrať.

Flexity Family ambasádori

Namaste yogis, ak máte záujem s nami spolupracovať budeme sa veľmi tešiť. Sme mladí flexibilní ľudia so zápalom pre vec a Instagramy, Fejsbuky či blogy máme radi.

Ohľadom spolupráce píšte prosím na email: tomas.sokol@flexity.sk alebo DM na IG @flexity_life.

Ak ste si u nás niečo už objednali a chcete nás podporiť použite @flexity_life a  #flexity_life. Môžete nám poslať ja rovno vašu fotku v peknom rozlíšení s linkom na váš profil a fotku zverejníme na našom IG.

Pre úspešný začiatok prosím:

  • píšte ak sa sami venujete joge alebo podobnému smeru cvičenia (pilates, meditácie, zdravý životný štýl)
  • pošlite nám print screen zloženia publika (ak si chcete preveriť kvalitu odporúčame tool: https://hypeauditor.com/i/TOMAS.SOKOL )
  • napíšte nám prosím o ktoré veci konkrétne máte záujem a aká je vaša predstava obsahu
  • sledujte naše sociálne siete, prípadne si vypýtajte naše brand guidlines, aby ste poznali obsah našej aktuálnej komunikácie, naše hlavné témy a tonalitu.
  • prečítajte si či sa stotožňujete s týmto článkom: https://www.linkedin.com/pulse/ako-sa-vyhnut-ad-fraud-v-influencer-marketingu-alebo-zahorova/ 

 

Požiadavky:

  • aspoň 70% slovenského / českého publika
  • ideálne predošlá skúsenosť so spoluprácami so značkami
  • ochota zaslať výsledky (zásah) kampane
  • znalosť profesionálneho vystupovania a komunikovania značiek / partnerov
  • znalosť základných pravidiel publikovania a distribúcie obsahu na sociálnych sieťach (IG&FB policy, hashtagy, používanie loga, pravidlá legálnych súťaží, najlepšie časy pre publikovanie ...)
  • preukázateľné budovanie komunity na svojom profile - osobný a autentický prístup, reakcie na komentáre, vlastný príbeh
  • počas aktuálnej spolupráce nesmie byť mesiac pred/po komunikovaná žiadna konkurenčná firma
  • uprednostňujeme ľudí s menším počtom aktívnych spoluprác (nie každy post je otagovaný nejakou značkou, prípadne posty neobsahujú veľa "multi-brand" obsahu). Dôležitý je aj vlastný obsah bez promovaného obsahu. Tzv. brand clutter pre nás žial nie je zaujímavý.
  • preferujeme spolupráce s ľudmi, ktorí sa dlhšiu dobu venujú cvičeniu a majú dostatok vlastných skúseností, ktoré zdieľajú. Obsah musí samozrejme odpovedať kvalite v danej oblasti.
  • Ukážky označenia nájdete na tomto linku

Príklady spoluprác:

-

-

diana

 

IMG_8011_1

IMG_8012_1