Tovar "na objednávku" objednaný do 10. decembra stiheneme doručiť do Vianoc. Garancia doručenia skladového tovaru do Vianoc je pri objednávkach do 16.dec. Na objednávku je momentálne možné iba Bodhi, pre ostatné produkty nám prosím napíšte. Ďakujeme

FAQ - aka časté otázky

Aby sme sa mohli viac venovať rozvoju eshopu a pridávaniu nových skvelých vecí, poteší nás, keď skúsite odpoveď na svoju otázku vyriešiť na tejto stránke, než nám napíšete :) Nehnevajte sa ak Vás odkážeme na túto sekciu, venovali sme čas práve tomu, aby sme ju pripravili pre Vás.

Ak tu odpoveď nenájdete, sme Vám plne k dispozícii:

 

tovar nie je skladom, čo teraz?

nie je skladom

 

V ukážkom príklade môžete vidieť:

- šedý box "na objednávku" , keď prejdete myšou, zobrazia sa dodatočné info o možnosti, kedy tovar bude, pri niektorých dodávateľoch sú iné podmienky, čas doručenia

- najneskorší termín - čas dodania sa snažíme uvádzať "s rezervou", čiže je vždy možné a často sa stáva, že tovar je tu omnoho skorej. Ak potrebujete tovar do určitého dňa, potom je lepšie nám už napísať (môžete využiť smartsupp napr.) a my Vám odpovieme presne

- Sledovať cenu - pod touto fičúrkou sa skrýva ešte možnosť "upozorniť na dostupnosť", čiže okrem sledovania ceny, môžete dostať aj info o tom, že produkt je opäť skladom na zadaný mail :)

 

Akú podložku si vybrať alebo stredná cesta

K tejto obľúbenej téme sme pripravili viacero článkov a dokonca aj videí, aby sme Vám pomohli s výberom :)

Na Flexity nájdete:

https://www.flexity.sk/tipy-joga-clanky-rady-navody-videa/7-tipov-ako-si-vybrat-spravnu-jogamatku-podlozku-karimatku/

Na našej stránke venovanej podložkám:

http://podlozkynajogu.sk/velky-10-bodovy-sprievodca-vyberom-podlozky-na-jogu/

Alebo tie najobľúbenejšie:

http://podlozkynajogu.sk/3-najoblubenejsie-podlozky-na-jogu-na-slovensku/

Ak by ste hľadali ešte niečo špecifickejšie odporúčame ešte skúsiť naše vlastné ručne spracované filtre v ľavej časti stránky:

filtre

Ak by ste ani tak nepochodili, kľudne nám napíšte :)

Neprešla mi platba cez gopay

Nič sa nedeje, konzultovali sme to s GoPay a najčastejší problém je v nejakom mechanizme banky, ktorý platbu odmietne. Žial my s tým nedokážeme nič urobiť, je to v komunikácii banky a platobnej karty a niekde v matrixe. 

Môžete nám vždy platbu poslať priamo na bankkový účet, nájdete ho ľahko v sekcii kontakty:

https://www.flexity.sk/kontakt-flexity-joga-eshop-bratislava/

Bankové spojenie:

EUR účet (Slovensko)

Fio banka, a.s.

IBAN: SK6083300000002701269757

SWIFT: FIOZSKBAXXX

a Variabilný symbol bude uvedený v objednávke (nemusí byť totožný s č. obj.)

 

môžem si prísť tovar pozrieť osobne alebo kde si ho vyzdvihnem?

Áno, môžete prísť priamo k nám do výdajne a pozrieť a rovno aj na mieste zakúpiť veci, dokonca môžte platiť aj kartou :)

Momentálne všetky tieto informácie o tom, kde sa nachádzame prídu do emailu, ak ste si zadali osobný odber.

Vždy ich nájdete aj tu: https://www.flexity.sk/kontakt-flexity-joga-eshop-bratislava/ 

p.s. stránka "kontakty" je vždy na spodu stránky (tzv. footer)

Dôležité sa len ozvať, dohodnúť si čas príchodu, nakoľko nemáme ešte fixné hodiny.

 

Tovar sa nedá vložiť do košíka

Pre niektoré produkty máme zrušený tzv. nákup do mínusu, kedy si môžete tovar objednať "na objednávku". 

Zväčša ide o tovar, kde je čakacia doba dlhšia ako 3-4 týždne. V tomto prípade nám stačí napísať a dáme Vám vedieť kedy tovar opäť bude k dispozícii. Niektoré produkty si môžete takto aj "predobjednať".

 

Ďakujeme za pochopenie, trpezlivosť a ústretovosť! Všetko dobré sa vám vráti :)

 

 

S cieľom poskytnúť vám najlepšie služby používame súbory cookie.