Informácie k preprave tovaru

Dodanie na Zásielkovňu

  • Stav doručenia môžete sledovať na stránke: https://www.zasielkovna.sk/vyhladavanie
  • Zásielkovňa notifikuje SMS správou s kódom k vyzdvihnutiu v deň dodania balíka na Vami zvolenú pobočku. Balík bude uložený na danej pobočke do 7 dní. V prípade potreby predĺženia úschovnej doby stačí zaslať zásielkovni spätnú SMS a automaticky sa Vám predĺži doba na 21 dní.
  • Zmena pobočky po odoslaní balíka nie je možná, no je možné požiadať zásielkovňu o dodanie kuriérom na Vašu adresu na emailovej adrese info@zasielkovna.sk / info@zasilkovna.cz . Táto služba je avšak za poplatok. 
  • Novinka platba dobierky cez mobilnú aplikáciu viac informácii nájdete tu https://blog.zasielkovna.sk/platba-dobierky-cez-mobilnu-aplikaciu/

 

Dodanie na Slovenskú poštu

  • Stav doručenia môžete sledovať na stránke: http://tandt.posta.sk/
  • Slovenská pošta notifikuje SMS správou v deň dodania balíčka na, pre Vás najbližšiu, pobočku pošty.
  • Zákaznícky servis Slovenskej pošty môžete kontaktovať prostredníctvom e-mailových adries:  
    zakaznickyservis@slposta.skcustomerservice@slposta.sk
    alebo na bezplatnej infolinke 0800 122 413.