Informácie k preprave tovaru

Dodanie na Zásielkovňu

  • Stav doručenia môžete sledovať na stránke: https://www.zasielkovna.sk/vyhladavanie
  • Zásielkovňa notifikuje SMS správou s kódom k vyzdvihnutiu v deň dodania balíka na Vami zvolenú pobočku. Balík bude uložený na danej pobočke do 7 dní. V prípade potreby predĺženia úschovnej doby stačí zaslať zásielkovni spätnú SMS a automaticky sa Vám predĺži doba na 21 dní.
  • Zmena pobočky po odoslaní balíka nie je možná, no je možné požiadať zásielkovňu o dodanie kuriérom na vašu adresu na emailovej adrese info@zasielkovna.sk / info@zasilkovna.cz . Táto služba je avšak za poplatok. 
  • Novinka platba dobierky cez mobilnú aplikáciu viac informácii nájdete tu https://blog.zasielkovna.sk/platba-dobierky-cez-mobilnu-aplikaciu/

 

Dodanie na Slovenskú poštu

  • Stav doručenia môžete sledovať na stránke: http://tandt.posta.sk/
  • Slovenská pošta notifikuje SMS správou v deň dodania balíčka na, pre Vás najbližšiu, pobočku pošty.
  • Zákaznícky servis Slovenskej pošty môžete kontaktovať prostredníctvom e-mailových adries:  
    zakaznickyservis@slposta.skcustomerservice@slposta.sk
    alebo na bezplatnej infolinke 0800 122 413.

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie