Tipy ako cvičiť s joga kolesom

Koleso na jogu je pomôcka ktorá nám má pomáhať pri otváraní hrudníka, ramien, chrbta a bedrových flexorov. Slúži ako doplnenie a spestrenie klasickej praxe jogy. Odporúča sa začať cvičiť s kolesom až po zvládnutí základných pozícií, pretože je potrebné dostatočne ovládať svoje telo a krajné polohy.

Ideálne je mať dostatočne pevný core tela. Jogové koleso alebo aj joga kruh je efektívna pomôcka na budovanie sily stredu tela, na prehĺbenie záklonov, na zlepšený rovnováhy a môžeme ho využiť aj pri stojkách na rukách. Využíva sa najmä na hodinách Wheel Yogy.

Všetky kolesá na cvičenie v našom eshope sú certifikované pre bezpečné používanie na hodinách wheel yogy.

 joga koleso wheel

Našli sme pre vás niekoľko ukážok aké možnosti cvičenie s joga kolesom ponúka. Nájdete ich na našom účte Pinterest

 

BLOG: 10 joga cvikov pre začiatočníkov, ktoré budete cvičiť v každom joga štúdiu

 

Zacvičte si s kolesom doma spolu s obľúbenými yoga inštruktorkmi:

Neviete ako bezpečne začať cvičiť s joga wheelom a na čo si dávať pri cvičení pozor?

Pozrite si inšpiráciu v podaní jogínky Lýdie. Viac od autorky nájdete na jej IG profile @lydikaa

 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie