8 tipov na joga cviky večer pre lepší spánok pri stene

Joga je jemný a regeneračný spôsob, ako spestriť váš deň. Národný prieskum v USA zistil, že viac ako 55% ľudí, ktorí sa venovali joge, potvrdilo, že im pomáha lepšie sa vyspať. Viac ako 85% uviedlo, že joga pomohla znížiť stres. 

Váš dych je kľúčom k tomu, aby ste si v týchto pózach mohli oddýchnuť. Dych v joge je rovnako dôležitý - ak nie dôležitejší - ako fyzická póza. Používajte jemnú a upokojujúcu jogovú dychovú techniku ​​zvanú Ujjayi, tiež známa ako "dych šumenia mora" alebo "víťazný dych". Zhlboka sa nadýchnite nosom. So zavretými ústami vydýchnite nosom a stiahnite si zadnú časť krku, akoby ste hovorili „ha“, ale ústa majte zatvorené. Tento výdych by mal znieť ako vlny oceánu (alebo ako Darth Vader z Hviezdnych vojen). Týmto pomalým a stálym dychom sa upokojte v každej z týchto póz.

Cvičte tieto jogové pózy tesne pred spaním a vydržte v nich asi 3 až 5 minút. Použite svoj dych Ujjayi v každej póze, s výnimkou záverečnej šavasany, kde sa váš dych vráti do normálu.

Tieto regeneračné jogovové pozície zmierňujú napätie a stres na konci dňa. Čím viac budete tieto pózy cvičiť pravidelne, tým je pravdepodobnejšie, že si dobre oddýchnete.

Pozície ukazujeme na jednu stranu - v prípade variant samozrejme zopakujte aj na druhú stranu.

Ak nemáte v ten večer už dostatok času kľudne si vyberte len 2-3 pozície a dovoľte telu sa uvoľniť, nechajte pôsobiť gravitáciu vo svoj prospech a pripravte sa na lepší spánok. 

ako spat lepsie

 

joga cviky spanok

 

cviky na spanok

 

joga cviky pre lepsi spanok

 

lepsi spanok

cviky pre lespi spanok v noci

 

spanok

 

ako na nespavost

 

Ďalšie tipy na zostavu pre lepší spánok nájdete na našom blogu Jogahunter.sk : 5 + 1 joga cvikov pre dobrý spánok

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie