COVID-UPDATE: Od 22.2.2021 nás nájdete na novej adrese: Saratovská 6/D. Osobné nákupy na prevádzke sú momentálne pozastavené. Dopredu zaplatené objednávky je možné prebrať.

Časté chyby joga začiatočníkov pri cvičení

Joga je naozaj pre každého. Nie každý však hneď pocíti jej benefity. Je potrebné vedieť správne cvičiť s dôrazom na dýchanie, zarovnanie v pozíciach, správne napätie a uvoľnenie, tak aby sme stále dokázali cvičiť udržateľne a bezpečne. Dôležité je nielen sa dostať do pozície, ale rovnako sa vedieť bezpečne s dychom aj vrátiť alebo presunúť do nasledujúcej sekvencie. 

 

Joga by nám mala pomôcť posilniť a liečiť telo, nie spôsobiť zranenie. Zo začiatku môžeme cítiť miernu frustráciu, že náš pokrok nejde tak rýchlo, ako by sme očakávali. Treba len trénovať trpezlivosť a radšej vybudovať pevné základy a krok za krokom učiť seba aj svoje telo nové pozície. 

Často na hodinách vidno opakujúce sa rovnaké chyby, preto by sme radi poukázali na niektoré z nich a nasmerovali vás vrátiť sa opäť k zlepšeniu základov, ktoré vám pomôžu dosiahnuť udržateľnú a bezpečnú prax po dlhé roky. Veríme, že odmenou za túto cestu bude silné, pružné zdravé telo aj duch :)

PES DOLU1

 

PES DOLU asana

 

PES HORE pozicia

 

DLANE joga pozicia

 

BOJOVNIK I joga asana

 

BOJOVNIK I A yoga sana

 

BOJOVNIK I B yoga pozicia