Z dôvodu štátneho sviatku na Slovensku dňa 29.3.2024 a 1.4.2024 budeme vybavovať objednávky nasledovný pracovný deň. Ďakujeme.

Garancia najlepšej ceny vo Flexity

Čo znamená Garancia najlepšej ceny?

Garanciou najlepšej ceny sa rozumie predovšetkým celková hodnota kvalitného tovaru z oficiálnej distribúcie, služieb a zákazníckej podpory, ktorú pre našich zákazníkov predstavuje nákup na flexity.sk. Najlepšia cena teda nemusí vždy znamenať cenu najnižšiu.

Usilujeme sa naším zákazníkom ponúknuť aj najnižšiu predajnú cenu v prípade, že vybraný tovar našli v inom e-shope lacnejšie ako na flexity.sk.

Našiel som vybraný tovar za nižšiu cenu. Ako mám postupovať?

  1. Pošlite nám email na info@flexity.sk s linkom na platnú konkurečnú ponuku
  2. Neprijímame odkazy na cenové porovnávače, ktoré nemusia vždy zobrazovať aktuálne ceny a skladové zásoby e-shopov.
  3. Konkurenčný e-shop musí mať tovar na sklade.
  4. Po odoslaní formulára náš špecialista posúdi, či dokážeme ponúknuť požadovanú cenu, prípadne ponúkne najväčšiu možnú zľavu.
  5. Vo väčšine prípadov sme schopní žiadosti vyhovieť.
  6. Vyjadrenie dostanete e-mailom najneskôr nasledujúci pracovný deň.
  7. V prípade, že s našou ponukou budete súhlasiť, náš špecialista služieb pre zákazníkov Vám zašle postup, ako vytvoriť objednávku a následne upraví cenu vo vytvorenej objednávke.

Musí ísť o rovnaký tovar, ktorý je dostupný

Garancia sa vzťahuje na prípady, keď ide o rovnaký tovar. Za taký považujeme tovar s rovnakým označením, parametrami a kvalitou a s rovnakými podmienkami predaja, ako aktuálne ponúkame my.

V praxi to znamená, že tovar nesmie byť u konkurencie zlacnený z dôvodu poškodenia, známok používania, chýbajúceho obalu alebo časti príslušenstva alebo z dôvodu, že ide o tovar z výkupu. Tiež nesmie byť cena tovaru u konkurencie podmienená nákupom iného tovaru, služby alebo využitím nákupu na splátky alebo iného úverového produktu.

Pozor, konkurenčná predajňa musí mať rovnaký tovar v zásobe na okamžitý predaj. Stáva sa, že predajňa propaguje v letáku akciu, tovar však mali len v obmedzenom množstve a vypredali ho. V takýchto prípadoch garanciu nie je možné uplatniť.

Overenie trvá max. 1 deň

Garanciu sa snažíme vybaviť ihneď. V prípade, že cena konkurencie je výrazne nižšia, môže nám overenie trvať maximálne 1 deň. Garanciu je možné uplatniť, ak je možné overiť podmienky predaja v konkurenčnej predajni. To znamená, že konkurenčná predajňa musí byť otvorená v bežnej predajnej dobe.

Aké sú najčastejšie dôvody na odmietnutie žiadosti?

  • Nefunkčný odkaz na konkurenčnú ponuku
  • Odkaz na ponuku v cenovom porovnávači
  • Odkaz na iný model
  • Tovar v konkurenčnej ponuke nie je na sklade
  • Cena v konkurenčnej ponuke je neprimerane nízka (napr. ide o použitý tovar alebo tovar, ktorý nie je určený pre slovenský trh)

Ak Vašej žiadosti nedokážeme z akéhokoľvek dôvodu vyhovieť, vždy Vás o tejto skutočnosti informujeme.

Výnimky

  • Garancia sa nevzťahuje na ceny u konkurencie, ktorá má kamenné predajne s inými cenami ako vo svojej internetovej predajni.
  • Garancia sa nevzťahuje na ceny služieb, chybne uvedené ceny a tovary, ktorých predaj je limitovaný množstvom.
  • Pri uplatnení garancie nie je možné uplatniť iné zľavy a akcie
 

Program Garancia najlepšej ceny nie je možné aplikovať na produkty zaradené v prebiehajúcich zľavových akciách (Black Friday, atď.).