Duševné zdravie a meditácia

Základnou metódou Zen alebo zen-budhizmu je meditácia v podobe tichého sedenia s otvorenými očami. Nezáleží už na tom, či sedíme na zabutone a meditačnej podložke s vankúšom alebo na stoličke. Princípy zenu môžeme uplatňovať v bežnom živote pri každodenných činnostiach.

Zen nie je náboženstvo a nesúvisí s dosahovaním nejakých nami stanovených cieľov. Najlepšie je získať priamu skúsenosť, aby sme pochopili o čo ide a to priamo v meditačnom centre alebo na meditačnom ústraní. 

PRODUKTY

MEDITAČNÉ VANKÚŠE NA SEDENIE A MEDITÁCIU

MÁLA KORÁLKY MEDITAČNÉ

INDICKÉ VONNÉ TYČINKY A KUŽELE

KOBERCE A PODLOŽKY Z OVČEJ VLNY

TIBETSKÉ SPIEVAJÚCE MISY A GONGY

ZEN A MEDITÁCIA

ZDRAVIE, ZERO-WASTE, WELLNESS A RELAX

ČLÁNKY

MEDITÁCIA – TECHNIKY, BENEFITY A CENTRÁ URČENÉ AJ PRE ZAČIATOČNÍKOV

MINDFULNESS A ZOPÁR TIPOV SPOJENÝCH S TRÉNOVANÍM VŠÍMAVOSTI PRE LEPŠÍ SPÁNOK

3 JEDNODUCHÉ SPÔSOBY AKO RELAXOVAŤ

AKO SI VYBRAŤ MEDITAČNÝ VANKÚŠ

ZÁKLADY O SPIEVAJÚCICH TIBETSKÝCH MISKÁCH A ICH ÚČINKOCH

10 TIPOV NA MALIČKOSTI, KTORÝMI DOKÁŽEME VYKÚZLIŤ LEPŠÍ DEŇ SEBE I DRUHÝM A POSTARAŤ SA TAK O DUŠEVNÉ ZDRAVIE

VIDEÁ